1 Nisan 2008 Salı

Değişme zamanı !!!!

Bu gün çok ciddi kararlar aldım. Bundan sonra , hayata bakış açımı tamamen değiştirip başka bir ben olma yolunda yavaş yavaş ilerleyeceğim. Kararlarım şu şekilde ;

1- İşimden istifa ediyorum . Artık tayin filan beklemek yok! Ohh...

2- Evimin kadını olup , bütün günümü harıl harıl temizlik yapmaya , mutfakta birbirinden nefis yemekler yapmaya ayıracağım.

3- Eee emir büyük yerden !! Ben de 3 çocuk yapıp , oturup onlara bakacağım. ( Arada hiç sakinleştirici kullanmayacağım)

4- Çocuk da yaparım kariyer de demeyeceğim.

5- Ev gezmelerine başlayıp , o gün senin , bu gün benim , elimde şıkır şıkır simli işli çantalarla , ev ayakkabılarımla hanımhanımcık takılacağım.

6- Konu komşu , tanıdık tanımadık , düğün dernek ne varsa hepsini kaçırmadan gidip , iki göbek atıp , döneceğim.

7- Hatta karalara bürüneceğim. Siyah pek yakışır :))

8- Eşim işten yorgun gelince , ayaklarını ellerimle yıkayacağım.

9- Eşimi kapılarda bekleyip , el pençe "buyur beyim" diyeceğim.

10-Kredi kartlarımı iptal ettirip , artık alışverişe çıkmayacağım.

11- Tatil anlayışımı değiştirip bay ve bayanların ayrı takıldığı bir yere gideceğim.

12- Bundan sonra pop yerine bol bol arabesk dinleyeceğim. Arada jilet filan çiziktirebilirim de...

Ayyhh ! bana birşeyhhler oluyorrr . Öldüm de cehenneme mi geldimmm ???? İmdattt...
Şaka yapıyorum yaww. Daha kafayı yemedim o kadar. Yazarken bile kriz geldi .
Öldüm gülmekten . Ben bunları rüyamda görsem inanmam zaten....
Bugün neden mi böyle yazdım ? Eeee çok basittt.. Çünkü canım sıkıldı ...

NİSANNNN 1 !!!!!

4 yorum:

__ dedi ki...

alemsinnnnnnnnnnnn :)))))

Meleğin Dünyası dedi ki...

şakadan başka bir şey olamazdı zaten:))

Adsız dedi ki...

şaka süperdi canım, okurken kahkahalarla güldüm ,bizim kızmı bunları yapacak diye :)))

özii dedi ki...

Güldürebildiysem ne mutlu bana ?
Akşam yazarken bende çok güldüm , düşündüm durdum neye gıcık olurum ben diye...
Birini bile kabul etmem delimiyim yaww ...
:DDDD