27 Nisan 2008 Pazar

Cim bom anılarım...

Bu gece nedense eskilerden kalma Galatasaray aşkımın kabaracağı tuttu. Derby maç olunca etkilendim sanırm , bir an geçmişe gittim. Üniversite yıllarımda fanatik bir Galatasaray taraftarıydım. En koyusundan hem de . Her maçı takip eder, kim gelmiş , kim gitmiş , transferlerine kadar herşeyi, en ince ayrıntısına kadar bilirdim. Hatta bir albüm bile oluşturmuştum ki, hala saklarım. Bursa'ya geldiklerinde Liki ile antreman maçlarını izler , resimler çekmeye giderdik . Gençlik işte... Geçer geçer derlerdi de "yok yok bendeki bu sevgi geçmez " derdim. Liki' deki hala geçmedi ama benim ki geçeli çok oldu. (Liki benim en çılgın kız arkadaşım . Adı İlksen ama biz " liki" derdik. Birlikte futbol oynamışlığımız ve maça gitmişliğimiz bile vardır. Sabahın köründe , yağmur altında , statyum da iki tip...)

Hiç unutmadığım , Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupası maçlarında çeyrek finalist olduğumuz zamandı. Galatasaray'ın - Neuchatel Xamax 'ı 5-0 yenmesiyle sevinçten ağlamıştım . Bütün millet tek yürek olmuş , aynı dili konuşurcasına FB 'lisi , BJK 'lısı , TS' lusu hepsi o anda cimbomlu olmuş sokaklara dökülmüştü . Herkes ama herkes sokaklarda çılgınlar gibi bağırıyor, kornaları çalıyor, cimbombom sesleri ile inletiyordu. Anneme bütün bir gece yalvardığımı ve ağladığımı hatırlıyorum " ne olur bırak ben de gideyim " diye . Sanki nereye gidecektim ki . Delilik işte ... Yollamadı doğal olarak ..Ben olsam ben de yollamazdım.

Bu fanatikliğim bir süre sürdü ama şimdi futbolcuları bile tanımam. Elimde kalan eski fotoğraflar oldu....Tanju'su , Prekazi'si , Uğur'u , Simowic ve Semih'i ile..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlemciğim; benide eskiye götürdün,heygidi günler hey. Ama eski fanatikliğim kalmadı gibi. Yanlız takip edeyorum.Laf aramızda çağın "gagatayı" tutuyor.Öpüyorum...LİKİ

özii dedi ki...

Likicim canım yaa sen buralara geliyordun da hiç sessiz sedasız gidilir mi ?
Ama ne günlerdi yaaa... Keşke dönebilsek geriye dimi ?....
Ama biliyomusun oğlumu FB yaptılar
Doktora her gidişimizde "FB gibi nefes al , bırak , öksür " diye diye etkiledi ege'mi....

orkide dedi ki...

ya ne hoş zamanlardı onlar siz ikiniz takımın peşinde dolaşırdururdunuz. keşke tekrar o günlere dönebilsek sizi seviyorum canım arkadaşlarım. orkide