10 Nisan 2008 Perşembe

Geriye sayım...

Yine zaman daraldı , bana sıkıntılar geldi. Sanki hiç bir şeyi yetiştiremeyecekmişiz gibi geliyor. Bir türlü sakin olamıyorum . Gereksiz bir heyecan içerisindeyim , anlayamıyorum kendimi . Belki de gerekli , onu da bilmiyorum . Sonuçta işe duyulan özenden kaynaklanıyor. Oysa pek çok işimizi zamanından önce ayarlamıştık ama aksilikler çıkıyor işte ....Son dakika süprizi derler ya...İşte öyle bir şey ...

Afiş hazırlığı , katılım belgesi , yaka kartları, ödül seçimi derken son günlerde başka bir şey düşünemez ve hatta ilgilenemez oldum . Neyse ki afiş ve katılım belgesi uzman elden çıktı da , biz sadece fikir dayanışmasına girdik. Ama hala çözümleyemediğimiz işler var . Ödül olarak ne versek bulamadık . Yaka askısını nasıl bağlayacağız bilemedik . Hayırlısıyla şu 9 günü de atlatsak. Ve bugün geriye sayım başladı , 9.....

3 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

Afiş çok güzel olmuş:) umarım sorunsuz ve güzel bir turnuva olur.

özii dedi ki...

Teşekürler canım... Bende öyle umuyorum . Hava da güzel olsa keşke ...

Handan dedi ki...

Hımm ne zamandı bu turnuva gelip seyredelim seni :D

Hadi gel bende uçuk bi şarkı var, kafa dağıtmak için bire bir :D