6 Nisan 2008 Pazar

İnbox patlayacak !!

Kaç gündür hiç birşey yazasım gelmedi buralara , tam aklıma bir şeyler geliyor , "bunu da yazarım" diye düşünüyorum sonra da "hadi canım saçmalama" diyip ondan da vazgeçiyorum. Yine bir kararsızlık ve sıkıntı dönemine girdim anlaşılan....

Tam 15 gündür de hiçbir maili açmıyorum . Önemli bir şey olsa , haberim de olmayacak yani . Ama önemli olsa "arasınlar canımmm" eskiden mail mi vardı? Sadece diğer adresteki gruplardan gelen resmi yazışmalarıma bakıyorum , en acil durum şimdilik bu. Ama inbox 'daki rakam korkunç bir rakam , 300 oldular. Hatta yeni bir tane daha geldi :(( Onları açmak için zaman harcamak istemedikçe , gelmeye de devam edicekler. Hayırrrrrrr yeni bir tane daha geldi ....302 , 303, 304....

1 yorum:

Handan dedi ki...

Günaydınnnnn :D