10 Eylül 2008 Çarşamba

Format nakli...

Bugün doktora gittik efendim . Hemen korkmayın canımm . Pc doktoruna ... Son zamanlarda üzerinde bir uyuşukluk , bir vurdumduymazlık, burnunun dikine gitmeler , kafasına göre sayfalar açmalar , sessiz kalmalar , durup dururken içine kapanmalar ... Yani çekilecek gibi değildi . Baktım ki kulağından tutup , kapının önüne koyamıyorum , ilaç tedavisiyle belki atlatabiliriz diye düşündüm.

Önce kalbimizi dinledi , nabzımıza bakıp , ateşimizi ölçtü. Nabzı çok zayıfmış . Bir dizi tarama testi uyguladı . Yok yokmuş , durumu oldukça kritik , bir gece yatırmamız lazım dedi. Tüm organları virüsler tarafından kuşatılmış . Artık diğer organlara zarar vermeye başlamış ki kendini kaybetmiş.

Durum o ki , bugün itibarıyla bir gece hastanede kalacakmış ve kan nakliyle formatlanıp , herşey normale dönecekmiş. Bende hafıza problemlerini ortadan kaldırmak için kopyalama yaptım. Sonradan herşeyi hatırlaması lazım . Neleri paylaştık kolay mı ? Bir gecelik ayrılık bile bana zor gelecek ama toşhim sonunda iyileşecek...

Hiç yorum yok: