26 Eylül 2008 Cuma

Sisteme bir alkış lütfen !!!

Ve göremiyorum , sonunu gerçekten göremiyorum. Kapattım kendimi , görmek bile istemiyorum. Gözyaşlarımı tutamıyorum , tutmaya da uğraşmıyorum aslında . İyi olan bu muydu ? Onu da bilmiyorum . Zaten şanslı biri değilimdir... İspatı da ortada zaten! Yoksa neden bu kadar mutluyken , mutsuz olmak zorunda kalayım ki ?
.
Ama helal olsun valla . Tam 1,5 ay sonra hatalarını hata ile örttüler ya , daha ne diyim ? Sabaha kadar alkışlarım artık. Bu da sistemimizin ne kadar adi(l)ane ve tıkır tıkır çalıştığının bir göstergesi. Maşallah nazar değmesin .
.
Ne güzel de bayram armağanı oldu bu bana , tam 9 gün kafa yemece , SÜPER !! süper SÜPER !!

6 yorum:

Böcek dedi ki...

ben tam olarak anlayamadım ne olduğunu canım ya :S

Katre dedi ki...

bir alkışta benden gelsin :(

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok üzüldüm arkadaşım.Yeni okulda iyidir umarım demekten başka çare yok heralde.Dava falan açamazmısın acaba?

özii dedi ki...

Dava açabiliyorum , hakkım olduğunu da biliyorum kazanırız bile dediler ama bu süreç karşılıklı kişisel bir savaşa dönüşücek . Hem dava sonuçlanana kadar tekrar okula geri dönüp , çalışmam gerekiyormuş.Ve davalar uzun sürermiş. Git , gel yeniden geri dön. Yok , yok dayanabileceğimi sanmıyorum. Hepsinin canı ce...hepsi bu ! Kızdırdılar işte...

manii dedi ki...

Canım üzme kendi artık ya yeter,gözyaşı kalmadı o güzel gözlerinde kendi akışına bırak bazı şeyleri uğraşsan bile yıpranan sen olacaksın,evet hepsinin canı cehenneme de gitsin.

SMİLENA dedi ki...

canım üzülme artık.davayla mavayla daha da çok ipranırsın.bırak allahından bulsunlar...