3 Eylül 2008 Çarşamba

Neden ?

Pek çok hayat, mutluluk içinde birleşiyorken , pek çoğu da son buluyor yine şahitler huzurunda...Verilen sözler , sonsuza kadar birlikte olmalar, iyi günde , kötü günde paylaşmalar , hepsi bir an da yalan oluyor.

Nedir hayatı , bu kadar çekilmez hale getirip , evlilikleri yıpratan ? Aşkı da , sevgiyi de yok eden ? Gençleri bile , evlilikten soğutan , korkutan bir durum nedir ?
.
"Olmazsa , nasıl olsa yolu var " diyerek, başlayıp kurulan ve sonra da dağılan yuvalarr... Kaybedilen hoşgörü müdür , tahammül sınırının azalması mıdır , aradaki iletişimsizlik midir , bencillik midir ? Bütün bunların yanı sıra günlük hayatın getirdiği her türlü sorumluluğun, insanlara eskisinden çok daha ağır gelip , yıpratıyor olması mıdır ? Kimbilir belki de hepsi ve sayamadığımız binlerce neden daha...
.
Başlarken verdiği sevinç gibi, biterken de her iki tarafa mutluluk dilemek düşüyor bize...Hayatın bilinmez doğrularını bulmaları için şans dilemek düşüyor. Sonuç olarak ; bu da başka bir başlangıç !!! Üzücü olsa da...
.
*** Sadece bir dostum yolunu ayırdı , hepsi bu ....Artık şaşırmıyorum zaten ama merak ediyorum işte...Neden ?

6 yorum:

SMİLENA dedi ki...

Üzüldüm.Yine mi.Ne çok insan ayırıyor yollarını bu ara.galiba en kolay yol bu.mucadele bile edilmiyor artık.çocukları var mıydı?çünkü olan onlara oluyor...:(

özii dedi ki...

Vardı ama ne farkerder , huzursuz bir aile ortamındansa , böylesi daha iyi sanırım...
Dedim ya artık şaşırmıyorum çok doğal oldu...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Üzüldüm..Ama bazen böylesi herkes için özellikle çocuklar için daha iyi oluyor galiba.O da tartışılabilir gerçi. Bilmiyorum.Zor olaylar bunlar.....

özii dedi ki...

Haklısın, herkes nasıl daha mutluysa öyle olsun bence...

Üfürükten Prenses dedi ki...

artık tahammülsüzleştik..
birbirimizi çekmek için aşktan farklı şeylere ihtiyaç duyuyoruz,herkesin yerini bir diğerininin doldurabildiğini düşünüyoruz..
acı ama artık kendimizi daha çok seviyoruz..

özii dedi ki...

Hoşgeldin prenses,
sende kendine haksızlık etme !! Ama haklısın fazla benciliz sanırım...