5 Eylül 2008 Cuma

La Noyee...

Geçen gün, bir alışveriş merkezinde gezerken , Akordiyon sesi duyup , garip bir çekimle , çaldığı yöne doğru gittim. Aynı "Fareli köyün Kavalcısı" ndaki fareler gibi ...Tarif bile edemediğim duygulara ve yerlere taşıdı sanki beni...
.
Bir an çocuk oldum , bir an başka biri gibi... başka dünyalarda. Farklı bir ses , farklı bir sıcaklık hissi gibi. Hele keman da eşlik ederse , yorum yok , orda söz biter...

Ve severek dinlediğim tek isim de Yann Tiersenn derim....

Amelie Poulain - La Noyee - Yann Tiersen

5 yorum:

Handan dedi ki...

Alışveriş merkezlerindeki canlı müzikler çok hoşuma gidiyor benim. Güzel seçimler de yapıyorlar. İnsanın için huzurla doluyor.

Günaydın :)

SMİLENA dedi ki...

Çocukluğumdan beri bayılırım şu enstrumana.Hatta evde kocaman bir akordeon var,bir zamanlar ablam gitmişti kursa annemin ısrarıyla.bazen açar öyle dokunurum tuşlara.kanımda var galiba,o hava....

özii dedi ki...

Evet evet biliyorumm , etkilenen tek ben değildim :)))
Adım hüzünlü prensese çıktı zaten...
Prensesi kim kaybetmişse...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Amelie filmini izlemişmiydin?Bende oradan hatırlıyorum bu müziği daha da güzel müzikler de vardı.Etkileyici...

edağ dedi ki...

bende yorum yazabiliyormuyum acaba? neyse bu deneme olsun sonra silerim kötü olursa :)
Bu bahsettiğin sanatçıları merak ettim, sen beğendiysen güzeldir mutlaka :) internetten bakiyorum şimdi