6 Eylül 2008 Cumartesi

Toshi mi , Acer mı?

Belki 3 haftadır , belki de daha uzun zamandan beri aklıma takılıp kaldı. Yeni bir notebook !!! Yatıyorum , kalkıyorum acaba alsam mı , almasam mı diye düşünüp duruyorum. İşin kolayı şu aslında , ya gidip al ya da unut ! Ama işin cılkını çıkarttım. Ne gidip alıyorum , ne de unutuyorum. Hala ne istediğimi de bilmiyorum galiba. Zaman zaman ,o benim olmalı , gibi garip bir bir hisse de kapılmıyor değilim. 3 kere de görmeye gittim (yoksa 4 mü oldu ki) ama hala ikna olmuş da değilim. Düşünmekteyiz hala...

Kendileri küçük , hafif ve beyaz bir ACER . Bunlar beni cezbeden fiziksel özellikleri , bir de teknik özellikleri var ama her durumda benim 3 yıllık laptopumdan çok çok daha iyi...

Şimdi elimdeki laptopun suyumu çıkmış , neyime yetmiyor ? Yoo aslında yetiyor ama benimki biraz görgüsüzlükten mi desem, aç gözlülükten mi desem , uygununu bulamadım. Haliyle bazı harfleri silindi , birazcık da eskidi gibi oldu. İyi bir format ihtiyacı var , hiç olmadığı kadar yavaş , sayfa açana kadar adam çatlatan moduna giriyor. Bu da ne şimdi dedirten abuk subuk popuplar açıyor . Kapatıyorsun gene açıyor. Sonra da kilitlenip kalıyor. Ondan sonra uğraş dur ctr + alt + delete yapıcam diye. Yani anlayacağınız Toshiye yol görünüyor gibi gibi ...

7 yorum:

Katre dedi ki...

Ben ikisini de alma derim;) HP, DELL, SONY varken neden acer ana alasın ki? (biraz daha karışsın kafan:)) Süper bir formata ihtiyacın var senin. Alacağın yeni lap topun da raminin fazla olmasına dikkat et bence renginden önce. Bende dell var ve ben çok memnunum. Düşün benim canavar oğluşumun elinde, her tür virüse dağlar gibi gögsünü siper etmekte:))

özii dedi ki...

Bakma sen bana öyle bir esti işte almıcam .Vazgeçtim...
Elimdeki toshiba zaten. Format attırıyım bana yeter...

Adsız dedi ki...

Kızım okulmu deyiştirdin hayırlı olsun inşallah herşey istediyin gibi olur başarılar

özii dedi ki...

Teşekkür ederim Nimet teyzem...
Ah bu manii var yaa sölemiyo dimi bişey...

manii dedi ki...

Neler oluyor orda bakayım biri beni anneme şikayet ediyor galiba:)
Bence idare et biraz daha bilgisayarını daha güzelleri gelecektir, ucuzlayacaktır...

SMİLENA dedi ki...

canım satmayı düşünürsen eskisine talibim.anlaşırız yani...:))
şaka biryana benim de canım çekiyor ama bilg.önce evde eskiyipte yenilenmesi gereken öyle çok şey var ki.nerden başlasak,nasıl yapsak?...

özii dedi ki...

Ah be güzelim haklısın aslında...Sıraya bakarsak unutmak bile lazım.
Zaten "ne güzel baksana ,hadi alalım " dediğimde homur homur çok mu gerekli lafını duyunca sinirimden vazgeçtim. Format yesin de kendine gelsin toshim...