20 Eylül 2008 Cumartesi

Zor yol...

Sanırım , insan hayatında en mutlu olduğunu düşündüğü bir anda , her an Türk Filmlerinde olduğu gibi kara bir gölgenin mutluluğunu engellemesinden korkar. Korktuğumuz için mi başımıza kötü şeyler gelir , yoksa zaten gelecek midir ? Bilinmez !!

Belki de o yüzden uzun sürmez sevinçlerimiz ? Kaybetme korkusuyla doyasıya yaşayamamaktan... Ben çok iyi bilirim acısını.
Bazen ısrarla olmasını istediğimiz şeyler , ısrarla bizden uzaklaşır. Daha da ısrarcı olduğumuzda ya bizimdir ya da çoktan kaybetmişizdir.... Şimdi bu yaşadığım durum kazanmak mı , kaybetmek mi adlandıramıyorum. Aynı yere 3 kez, tüm çabalara rağmen hep bir aksilik denk gelmesi bir işaret miydi? Yoksa kötü tesadüfler zincirinin bir halkası mı ? Tam vazgeçtim artık derken , döndüp , dolaşıp benim ayağıma dolanması neydi? Madem gitmem gerekiyordu , neden ardarda sürekli engeller çıktı önüme ? Üzülmem mi gerekiyordu ?

Bütün bunlar , oyunun sırrını çözmeye çalışmak , onu oraya , bunu buraya kaydırmak için gerekli miydi? Hala bilmiyorum.

Hayatımızdaki bazı basit şeyler için bile , ne kadar karmaşık ve zor yollar tercih ediliyormuş meğer !!

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

neden zorlu yollar hep bizi bulur.bazı insanlıarın işleri tereyağından kıl çeker gibi kolay oluyor.sence neden?

özii dedi ki...

Şans sanırım ya da şanssızlık :D