15 Eylül 2008 Pazartesi

Hata üstüne hata...

İşte mutsuzluk...İşte karanlık... İşte kısa süren güzel günlerim...Oldu yaptılar, kabul ettiler usulsüzlüklerini ve şimdi herşey gayet normalmiş gibi yerlerimizi değiştiriyorlar. Kuklayız ya , her şekilde oynatıyorlar . Boşuna demiyorum , kimbilir bilmediğimiz ne atlar , ne develer atlatılıyor hendeklerden de kimsenin ruhu bile duymuyor....

"Biz bir hata yapmışız" demek bu kadar kolay mı ? Hatanın bedelini suçsuz yere ödeyenlere ne oluyor? Evet hataydı , kabul ediyorum ama taa baştan yapılan bir hataydı. Yapılan açıklamalar doğrultusunda inandığımız , kabullendiğimiz bir hata... Hatta çözülmesi için soruşturulan ve sonuç alınamayan bir hata . Ama bugün , kendi yaptıkları ikinci bir hata yüzünden bizi zor durumlara sokmanın bedelini ben ödememeliyim. Bir cezası olmalı. "Aaa öyle mi hay Allah demek bir hata olmuş , olsun canım sağlık olsun biz gideriz başka okula " dememiz mi gerekiyor?

Bekleyemediler ve yaptıkları 2. hata bana zarar verdi . Sadece bana mı ? Oğlumun kendini yerlere atarak ağlamasına mı yanayım , çok sevdiğim huzur dolu ortadan ayrılmak zorunda kalacağıma mı yanayım, lanet olası hatayı yapanlara mı yanayım , ağlamaktan gözlerim şişti başım ağrıdan çatladı , kimseyi görmüyorum , dinlemiyorum ona mı yanayım , bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey var , çokkk mutsuzum ....

Yine istifa edesim geldi çünkü çalışmak istemiyorum...

7 yorum:

Hülya dedi ki...

Vardır bir hayır mutlaka ya, üzmeyin bence kendinizi bu kadar... belli mi olur gittiğiniz yeri daha çok seversiniz belki ;)

Handan dedi ki...

Derin bir nefes al. Her işte bir hayır vardır. Sadece şu anda bunu göremiyorsun.

SMİLENA dedi ki...

göreceksin çok daha güzel günler seni bekliyor .buna inan.eminim böyle olacak.hep götüler kazanacak değil ya.biraz sabır.

SMİLENA dedi ki...

kötüler demek istedim ama böyle de olmuş :-)))

Katre dedi ki...

Bence de Handanca:) İnan bana sonunda mutlu olacaksın ama şu an sana kötü gibi görünüyor sonuç. Nereden biliyorsun oradaki insanları ve ortamı daha çok sevmeyeceğini veya eski yerinde sana gıcıklık yapacak birilerinin çıkmayacağını nereden biliyorsun? Her işte bir hayır vardır, de ve sakin olmaya çalış. "niyet hayr, akıbet hayr" diye arapça bi söz vardır pek severim:) Güzel düşünmeye çalış, sonunda güzeli bulacaksın, göreceksin:)

Okuyorum seni ama hemen yorum yazamadım. Güzel olsun herşey...

özii dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar , biliyorum hepiniz haklısınız. Belki de daha güzel olacak fırsat vermeden bilemem ama sanırm şu anda görmek istemiyorum.
Hergün daha da dramatikleşiyor . Bir an önce alsınlar da bitsin bariii. Yoksa kazımak zorunda kalacaklar....:D

Unknown dedi ki...

Bu Türkiye'de hiç bir şey doğru düzgün değil. Nasıl yapabilirler böyle bir şey aklım almıyor. Bu kadar milletine değer vermeyen, insan yerine koymayan bir ülke olabilirmi ya!! Resmen sinirlerim zıpladı. Allah kolaylık versin Özlemcim:(