2 Aralık 2013 Pazartesi

Tergan 'dan rica...

Rahat bir spor ayakkabıya ihtiyacım vardı. Biraz farklı bir şey aradığımdan bulamamıştım. Tam olarak ne aradığımı bende bilmiyordum ama spor yapmak amaçlı değil , günlük kullanabileceğim , gerektiğinde siyah kumaş pantolonla da uyum sağlayabilecek birşey olmalıydı. Biraz spor ayakkabıya benzesin ama tam spor olmasın tarzında bir şeylerdi sanırım. Bunu anlatmak zordur , görmek lazım...
 
Adidas , Nike , New Balance , Hotiç , İnci , Kemal Tanca , Nursace gibi birçok mağazaya bakıp durdum ama istediğim gibi birşeye rastlayamadım. Birde ben ne zaman bir şey almaya gitsem , bulamam. Mutlaka eli boş dönerim. Ama alışveriş yapma niyetim olmadan gittiğimde de , tesadüfen rastlar gördüğüm an "işte bu " diyip yapışırıp vitrine. Uygunsa kaçırmam ama biraz pahalıya kaçıyorsa kıvranır dururum :) 
 
Yine böyle bir günde , tesadüfen vitrinde gördüm kendilerini. O an aşık oldum. " Aradığım bu "dedim.Mağazaya girdim , denedim , çok rahattı , hemen aldım. Tergan' da bulmuştum aradığım ayakkabıyı. 
 
Tergan Deri' nin ayakkabılar dışında , cüzdanlar , çantalar , evrak çantaları, seyahat çantaları, anahtarlıklar, kemerler gibi çeşitli ürünleride var. Tergan Deri kaliteli , iyi bir üründür
 
Ayakkabı o kadar rahattı ki , ayağımda yok gibiydi . O yüzden daha çok sevmiştim. Alalı  daha 20 gün olmuştu ama  ( kullanımıda olsa olsa 10 gün ) derinin bağcık kısmında yırtılma farkettim. Hemen aldığım mağazaya götürdüm . Tabiki ilgi alaka süperdi. Hemen " Ürün değerlendirme formu" doldurduk , ortalama bekleme süresinin 21 iş günü olduğunu söylediler. " Peki " dedim , zaten havalar da soğuktu , çok aciliyeti yoktu. 15 günün sonunda mesajla bilgilendirme yapıldı . "Ürününüzü teslim alabilirsiniz " diye.
 
Gittim , kutu açıldı ve sürprizzzz . Kötü bir sürpriz tabiki. Ürünün yırtılan kısmı  sökülüp yeniden dikilmiş ve o kadar belirgin , o kadar kötü ki , dikişler üstüste gelmiş. Defolu gibi , oldukça çirkin bir görüntü yani. Bir anda ayakkabımdan soğudum düşünün. "Pardon bunu böyle mi giyeceğim" dedim. Baktılar , haklıyım , gerçekten de kötü görünüyor.Tekrar formu doldurup geri gönderdik. "Özür dilediler , gözden kaçmış belli ki "dediler. Bekleme süresinin sonuna geldiğimi biliyorum ama bu ürün yeniden sökülüp dikilirse TERGAN hakkında hiç de iyi şeyler düşünmeyeceğim. Ürünümün değiştirilmesi ve bir sonraki yazımında teşekkür içerikli olmasını temenni ediyorum. Bu konuda Tergan'a güveniyorum...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Öziicim pek yakında ben de bir siyah ayakkabı bulup alamama hikâyesi yazmayı düşünüyorum. İnsan 2 yılda bir ayakkabı bulamaz mı?

özii dedi ki...

bulamaz biliyorum. Ayakkabı çok ama beğenmek zor. Umarım bu iş iyi sonuçlanır. Sende Tergan a derim :)))

öykü dedi ki...

hos olmamış
umarım duzeltıp tatlıya baglarla

özii dedi ki...

Umarım Öyküm beklemedeyim...