17 Aralık 2013 Salı

Olacakla öleceğe çare olsa...

Sabah sabah tam derse girecekken , arkadaşımın iyi niyetle yaptığı bir uyarı , tüm enerjimi çekip aldı. O an daldım gittim , binlerce şey düşündüm.
 
Nasıl olur ? Ne yaparız ? Ya okulda olursak ? Ya yüzlerce çocuk ? Bu soğukta ? Ya oğlumdan eşimden ayrı olursam ? Annem , babam , kardeşlerim sevdiğim herkese ya ulaşamazsam ? Tanımadığım yüzlerce binlerce insan içinde aynı şeyler geçerli , ayıramam ki kimseyi...
 
İtiraf ediyorum , korktum çok korktum. O an aklım  gitti. Düşündükçe işin içinden çıkamam , daha çok batarım biliyorum. Enerjim çekildikçe çekilir , hiçbir anımdan keyif alamam. Dedim ya, olacakla öleceğe çare yok. Yapabileceğimiz tek şey , tedbir alıp, bilinçli davranmak... Başka çare yok... 
 
Arkadaşımın yakın bir arkadaşı "hazırlıklı olun" demiş. Kimse bunu bilemez ama bu işin içinden biri olunca ciddiye aldım...Farkında mısınız yazamıyorum bile...

Hepimizi Allah korusun. Bu korkuyla yaşanmaz diyerek intihar ediyormuşum :))


 

4 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Anlamadım tatlım hayırdır ne oldu?

özii dedi ki...

boşver tatlım adını anmayalım... fırça yedim arkadaştan zatenn...


hem bilmek başka , korkmak başka ... bilen insan korkamaz mı yaniiii


canım bunlar sana değil fırça yedim dedim ya o arkadaşa...

Handan dedi ki...

Ben de hepimiz evde olalım birlikte diye dua ederim çoğu zaman. Neyse neyse düşünmeyelim bunları. Düdüğün var mı düdüğün:-)

özii dedi ki...

Bencede Handan düşünmeyelimm. düdüüüttt düüüüttt... varmışş :))