7 Aralık 2013 Cumartesi

Kriz anı...

An itibarıyla krize girmiş bulunuyorum. Hemde ilginç bir kriz , " abur cubur krizi" . Böylede kriz olur mu demeyin , oluyormuş valla .
 
Gittim geldim , buzdolabına baktım , çekmecelere baktım diğer dolaplara baktım . Yok yok yok.. Bir evde tek lokma abur cubur olmaz mı yaa. Kastettiğim şey , böyle çikolatalı , tatlımsı , kek gibi ya da kurabiye gibi bir şeyler. Kalorisel şeyle yani. Reçel var , bal var ama onları istemiyorum. hazırda yemeğim var ama onu da istemiyorum. Meyve denedim o da kesmedi. Aklım kontrolden çıktı galiba...
 
Anlaşılan o ki katı bir karar almışım. Ya alışverişe çıkmam lazım , ya da kalkıp kek yapmam lazım. Bu böyler olmaz , ölelim mi krizden...
 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Özii,herzaman böyle olur zaten,canın çektimi evde bulundurduğun ve hiç yemek istemediğin onca nimet olur ama canın çektiği zaman hepsi yok olur,Helva yap helva afiyetle ye şifa olsun:)))

özii dedi ki...

teşekkürler ama kek yaptım o da olmadı zaten... :(

Handan dedi ki...

Öğk öğk onlar:-) Benim de yedikçe yiyesim geliyor.Bugün aldım kendime tahıllı barlar, kalorisi yerinde de sağlıklı diye kendimi kandırıyorum işte. Bir iyi yanım varsa karnım açken hiç istemem:-)

özii dedi ki...

Biliyorum da handanımm söz geçiremedim kendime ...

Handan dedi ki...

Aman arada olacak o kadar:-)