7 Aralık 2013 Cumartesi

Kriz anı...

An itibarıyla krize girmiş bulunuyorum. Hemde ilginç bir kriz , " abur cubur krizi" . Böylede kriz olur mu demeyin , oluyormuş valla .
 
Gittim geldim , buzdolabına baktım , çekmecelere baktım diğer dolaplara baktım . Yok yok yok.. Bir evde tek lokma abur cubur olmaz mı yaa. Kastettiğim şey , böyle çikolatalı , tatlımsı , kek gibi ya da kurabiye gibi bir şeyler. Kalorisel şeyle yani. Reçel var , bal var ama onları istemiyorum. hazırda yemeğim var ama onu da istemiyorum. Meyve denedim o da kesmedi. Aklım kontrolden çıktı galiba...
 
Anlaşılan o ki katı bir karar almışım. Ya alışverişe çıkmam lazım , ya da kalkıp kek yapmam lazım. Bu böyler olmaz , ölelim mi krizden...
 

5 yorum:

Soner Avcı dedi ki...

Özii,herzaman böyle olur zaten,canın çektimi evde bulundurduğun ve hiç yemek istemediğin onca nimet olur ama canın çektiği zaman hepsi yok olur,Helva yap helva afiyetle ye şifa olsun:)))

özii dedi ki...

teşekkürler ama kek yaptım o da olmadı zaten... :(

Handan dedi ki...

Öğk öğk onlar:-) Benim de yedikçe yiyesim geliyor.Bugün aldım kendime tahıllı barlar, kalorisi yerinde de sağlıklı diye kendimi kandırıyorum işte. Bir iyi yanım varsa karnım açken hiç istemem:-)

özii dedi ki...

Biliyorum da handanımm söz geçiremedim kendime ...

Handan dedi ki...

Aman arada olacak o kadar:-)