8 Aralık 2013 Pazar

Hafta sonundan...

* Dün ki kriz anını ortadan kaldırmak için kek yapmıştım ama ilginç bir şekilde önce kabardı sonra çöktü.Halbuki hep yaptığım kekti...Olmadı yani...
 
* Dün o kadar çok uyumuştum ki , bütün gün sersem gibi dolandım. Evden hiç çıkmadım , gelen her teklifi red ettim. Zaten hava çok soğuktu...

* Sersemlikten baş ağrısı çektiğim gibi tembellikten yemek de yapmadım.Taa ki eşim , akşam üzeri  arayıp "hadi yemeğe çıkalım" diyinceye kadar...
 
* İstemeye istemeye hazırlanıp evden çıktım ama cazip olan yemek fikriydi. Yemekte yediğim salatadaki soğan bütün bir gece midemi berbat etti. Anladım ki bir daha soğan yemek yok...

* Pazar sabahı erken uyandım , kahvaltı hazırladım , ekibi gönderdim , evi toparladım sonra çıktım.

* Hava açık güneşli ama buz gibi. Ufak tefek işleri halledip sonra oğluşu dersaneden alıp , anne-baba ziyareti ...Özlemişim kerataları :) onlarda bizi...

* Dönüşte oğluşla pizza ziyafeti yaptık. Sonra biraz market alışverişi (çikolata dahil). Yedim ve hiç pişman değilim :)

* Sonunda akşam oldu ve evde ailece buluşmaca zamanı. Herkes için yorucu bir gündü. Şimdi yarın ki sendromu atlatabilmek için dinleniyorum ...

* Daha okul kıyafetleri ütülenecek fazla dinlenmek , yayılmak yok ...

*** Bi de dilime dolandı bu şarkı... Herşey senin yüzünden...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Gayet verimli bir haftasonu olmuş:-) Ben ütü yaparak geçirdim dünü, ve bugün hava güzeldi, bil bakalım ne oldu. Yeni ütülenecek şeylerim var :(

özii dedi ki...

Çok verimli çook :)
handan benim de iki parça var ütüler misin kuzum :) tembel öziiiii

Handan dedi ki...

Araya sıkıştırıver, anlamam bile:-)

Günaydın canım:-)

özii dedi ki...

Günaydın Handancimmm. Başladık di mi ? :s