10 Aralık 2013 Salı

Salı ilaç gibi...

Pazartesi sendromundan sonra Salı günü , bana en iyi gelen gün. Hafta sonunda bile daha değerli...Özel bir işim yoksa koca bir günü kendime ayırabiliyorum. Bazen boş olduğumu bilmek güzel...
 
Aslında güne çok erken başlıyorum 06:50 gibi... 07:50 'de derse giriyorum ve 2 saat sonra çıkıyorum. Pek çok iş yerinde mesai daha yeni başlarken ben bitirmiş oluyorum. İşin en güzel yanı bu. Biliyorum çoğu kişinin haksızlık bu dediğini , bu da iş mi dediğini , ohh be öğretmen olmak varmış dediğini ya da buna benzer şeyleri...
 
Evet , bazen çok cazip görünüyor ama 6 saat dersten sonra insan , kanının çekildiğini hisseder mi ? Dersi anlatmanın yanı sıra , sevdirmenin , ilgi çekmenin ve çeşit çeşit ergenin tribiyle uğraşır mı ? Eve geldiğinde  ( kendi adıma ) saatlerini bilgisayar başında geçirip soru hazırlamak ya da sınav kağıdı okumak için harcar mı ? Mecburen mesaiyi gün içine bölmek durumunda kalıyoruz . Dışarıdan rahat gibi görünen ama cidden kolay olmayan bir iş , özverisi çok fazla.
 
Neyse , dersten çıkıp eve geldim. Dışarısı buz gibi ve sürekli yağan bir yağmur var. Yüksek yerlerde kar şeklinde olduğuna eminim. O yüzden evimde , sıcakta olmak güzel. Bigisayarımı açtım , uzun uzun kahvaltımı yapıp , yazımı yazdım. Ufak tefek evsel işlerden sonra biraz sınav hazırlığı yapma planım var. Bugünde şimdilik böyle...

6 yorum:

Handan dedi ki...

Oh :) Benim de bugün işim yok, sakin ve keyifli vakit geçirmeyi düşünüyorum :)

özii dedi ki...

Zaman çabuk geçiyorr ama yaaa... Bi kahve içileim mi karşılıklı? ciddiyim.

AsOrTiK dedi ki...

hiçte kolay değil elbette. kendi adıma söylüyorum güne 06:50'de başlamak bile kabus:)) bütüngün çalışayım ama mümkünse sabahın köründe kalkmak zorunda kalmayayım. ki bu yıllardır böyle:))
o zaman senin için dinlenme vakti. keyfini çıkar:))
sevgilerimle

özii dedi ki...

Teşekkür ederim asortik :) bende de sevgiler...

SMİLENA dedi ki...

Bence de hiç dışardan göründüğü gibi değil ,kolay gelsin Özicim tadını çıkar boş vakitlerin.Öpüyorum seni

özii dedi ki...

teşekkür ederim smicim :) boş vakit doldu , ev halkı toplandık. Haftaya kısmet ...