1 Aralık 2013 Pazar

Garfield modunda geçti...

Hakikaten bütün bir günümü tembellik yaparak geçirdim. Saat 14:30'da ancak kahvaltı yapabildim. Dedim ya zaten keyifsiz ve suratsız  takılıyorum diye.

Bu nedenle en hayırlısı dışarıya çıkmamak ve kimseye negatiflik yaymamaktı. Bende hiç çıkmadım hatta kimseyi aramadım bile. Hep Garfield modunda takıldım...O arada arayan arkadaşım da demez mi?  "Ne bu ses neyin var?  " "Yok bişey " dedim yoktu da zaten. Neyse o biraz anlattı da biraz gulumsetti sağolsun...

Sonra yine aynı modda  takılırken aklıma hain kurt planı geldi.Olur mu olmaz mı bilmeden , hiç beklemediği bir anda hiç aklına gelmeyecek bir şekilde bir arkadaşıma küçük bir süpriz yapmayı düşündüm. Ön çalışma tamam aksilik çıkmazsa gerçekten çok şaşıracak. Azcık fırça yerim belki ama olsun.Nereden geldiyse aklıma. Neyse şu an olup olmayacağını bende bilmiyorum. Sabah ola hayrola...

Şimdi Garfield'in uykusu geldi. Yazık az uyudu ya bugün ondan uyumaya gidiyor :))) Gece okuyana Iyi geceler , sabah okuyana Günaydın. ..

3 yorum:

Handan dedi ki...

Günaydın canım:-)

özii dedi ki...

Günaydın her zamanki gibi erkencisin ;)

Handan dedi ki...

Elim mahkum :-)