1 Aralık 2013 Pazar

3Y...

Bu saat oldu ve ben hala yatıyorum. Bu saat kaç mı ?  Öğlen oldu 12:00. Sonuçta günlerden Pazar günü olduğu için henüz sabah sayılır. Herkes evinde dinlemek , sessiz sakin kalmak ister. 

Bende bu yüzden evimi  süpüremiyorum , ne kadar özen göstersemde ister istemez gürültü olur. Şahsen ben istemem sabah sabah biri tepemde carttt curtt makineyi sağa sola çeksin. Derinden gelen bir makine sesiyle evin içi uğuldasın. Duymak istemem yani.  Yoksa iş yapmamak için bahane filan değil. 

Hem daha kahvaltı bile yapmadım. Kendimi cezalandırıyorum sanırım. Böyle mırr,mırr keyifsiz, suratsız yatmaya devam ediyorum. Halbuki oğluşa güzel bir kahvaltı hazırladım o yedi , çıktı ama ben hala yememek için direniyorum. #direnozii...

Yazıyı yazmak bile neredeyse 40dk.almış. ee tembel işi bu kadar...Bakalım ne zaman kalkarım, bugün neler yaparım bilmiyorum...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Ben ütü yapıyorum. Iyk... Hava harika Öziicim, ben evde kaldım sen kaç kurtar kendini:-)

özii dedi ki...

Çıkamadım handanım . Hala evde böyle sıkıntılı geziniyorumm :(

Cocukla Cocuk dedi ki...

Özii, güzelmiş bu yatak, yorgan, yastık :)
Pazar güne erken başlamanın sırrı kendini dışarı atacak bir plan olması sanırım, Çocukların kursları sağolsun yatak keyfi yapamıyoruz:(

özii dedi ki...

Bende o kurs sayesinde yaptım bu işi zaten. Yoksa ne mümkün... hadi iyi geceler size :))) öptüm